Анонси / Announcements

Изображение

Audi Emotion Club на DTM на пистата Хунгароринг

Ники Златков с второ място на Сант Андре/Китцек :champ:

Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

При проблеми с двигател, скоростна кутия, моторни масла...

Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот Коки » 19 Сеп 2009, 19:40

Здравеите колеги,
От скоро карам ауди б4 1.6 АДА.Не бях решил да си купувам б4, но така се стекоха обстоятелствата.
И... започнаха проблемите!!!
Аудито е с обикновена газова уредба и пали на бензин, а на 2000 об. превклюва на газ. До тук добре ама неще да пали нито на газ нито на бензин. Голяма му е мъка. Пали с много въртене и на студен и на топъл двигател, а като запали мирише на неизгорял бензин. Ходих по маистори едни кават, че са запушени дюзите други, че помпата е зминала. И преди да започна да сменям щяло и не щяло исках да се консултирам с някои. Да ме насочи от какво може да не пали това чудо. На диагностиката ми показа че всичко работи добре; дебитомер, ламбда сонда и т.н. Наистина може да са здръстени дюзите, но тогава що не пали и на газ. Ина4е на газ работи добре, но е голям мъртвец като види баир и не му се тръгва. Не съм карал 1.6 двигател досега и не знам да ли толкова си вървят по принцип.
Другия проблем е, че на бензин не работи добре даже някои път и на 3 цилиндъра. Двигателя тресе и мени яко обороти.
Аз си мисля че проблема е някъде по токовете или някои датчик. Знам че датчика на Хол прави проблеми при палене. Някои имал ли е проблеми с такъв двигател?

Моля ви, кажете какво да го правя?
Коки
 
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Сеп 2009, 18:53

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот lllubo » 19 Сеп 2009, 23:15

Kакво означава обикновенна газова уредба? по принцип трябва да е с газов инжекцион, не трябва да е баш най-обикновенната газова дето се слага на карбураторите. Аз повече не мога да кажа нищо за газовите коли - не разбирам много.
Иначе за колата сигурно си забелязал че този двигател има 2 степени на газта - до едно положение на педала вкарва малко бензин, а след това почва да вкарва повече - това със сигурност трябва да си го усетил. Знам че най-икономично идва да се кара когато педала на газта е точно на границата (това например на дълъг път на равно). Но също и ако искаш да върви, трябва да я вкарваш в обороти, още повече че скоростите са къси - не става например по баир да си на 2000 оборота. Отделно ако пускаш климатика също ти спъва колата - но това си е така за всяка кола.
Audi 80 1.8S PM 89г. златен талон
Аватар
lllubo
 
Мнения: 910
Регистриран на: 13 Ное 2006, 10:38
Местоположение: София

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот Коки » 20 Сеп 2009, 01:48

това за педала е ясно.Просто ми се струва ,че не върви като за 100 коня.Имах калибра 115 и разликата във вървенето е огромна, но аудито е по тежко пък и е на газ.Но да оставим вървенето, проблема си остава паленето - пали с много зор и с помоща на стартера.Това го прави както на студен така и на топъл двигател.Много рядко се случва да запали от раз,а като запали на бензин работи на 3 цилиндъра.Аз съм на 27 години и това ми пета кола , имам представа от коли(то с тия таралясници и с тези "кадърни" маистори няма как да нямаш) но такова чудо не сум виждал.Минал съм през обичаините заподозрени кабели,свещи,разпр. капачка,дебитомер,ламбда сонда,горивна помпа.Само дюзите не съм изчистил,но ако беше само от тях поне на газ щеше да пали.
Коки
 
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Сеп 2009, 18:53

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот djplazma » 20 Сеп 2009, 10:22

Така ли купи колата с тези проблеми или се получиха в последствие?
Газовата уредба имаше ли я или ти си я слагал и тогава се видя в чудо?
Предполагам, че колата си е била наред когато си я купил и в последствие са се появили проблемите, или.......?
В противен случай се чудя защо си я купил!
Както и да е. За да работи коректно мотора е необходимо да има гориво и искра в цилиндъра които компа подава в точно определен момент след като е получил инфо от датчците за местоположението на механиката.
След като сте "чели" колата и не е показала проблем с датчици, запалване, свещи и има гориво , търсете проблема по механиката - грешно зацепен ремък, защо не и не затварящи добре клапани.
Аз имах известно време такава кола и бих казал, че върви прилично на безнин.
Fun-a е в трите педала !!!
I love my RS2 - 10l/100km
Изображение
Аватар
djplazma
 
Мнения: 2241
Регистриран на: 20 Яну 2007, 19:59
Местоположение: София
Кара: Audi RS2 315hp - BG replica

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот Коки » 20 Сеп 2009, 18:43

Значи колата я купих от шефа ми за 1800 лв. и то като не му я плаштам кеш.Има я във фирмата от година и половина като са и навъртяни 20000 км - не е тормозена кола, даже е имало с месеци да не е карана.Знаех че не иска да пали, аз съм я карал и преди това , но шофьорите ми казаха че от скоро е така с паленето.Тогава си мислех си че не е нещо сериозно, а сега почвам вече да се съмнявам че мотора е заминал.Днес като я запалих сутринта започна да работи на 200об. и и изобщо не можеше да се форсира, а отзад смърдеше на изгорели катерички.Изгасих я ,запалих на газ и никакви проблеми нямаше.После се оправи и бензина.Изобщо съм пълен шах.Като я карах на маистор ги накарах да ми измерят компресията, но те ми измериха само налягането в колекторите и било 500незнам си кво там и нямало смисъл да ми мерят компресията - двигателя бил много добър.А за вървенето може наистина да си върви, но аз не съм имал досега кола под 2000 куб. и не мога да направя сравнение.

Така че приемам всякакви мнения.Да разнищим проблема
Коки
 
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Сеп 2009, 18:53

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот lllubo » 20 Сеп 2009, 21:55

на фланеца който е отстрани на двигателя и в него влизат маркучите, отгорната му страна има датчици и един от тях е за компа т.е. казва на компютъра каква е темепратурата на водата и компа взема решение колко да бъдат оборотите. Този датчик със сигурност играе роля за бензина, но не знам дали играе роля за газовата. Но не знам кой точно от двата датчика ти е този за компа.
Audi 80 1.8S PM 89г. златен талон
Аватар
lllubo
 
Мнения: 910
Регистриран на: 13 Ное 2006, 10:38
Местоположение: София

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот Коки » 21 Сеп 2009, 18:02

Колеги мисля че почти се установи проблема.Дадено ми е голямо предварение на центровката, и сега я оставих в сервиза,защото не можеше да се развие делкото.Не знам защо беше така направено , но изобщо не можеше да се върти.Утре ще видим кво става с това прословуто палене и дали е от центровката, но сега обърнах внимание и аванса си чукаше на малки обороти като и дадеш повече газ.На трета и на четвъта наи-много се усеща
Коки
 
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Сеп 2009, 18:53

Re: Проблеми с паленето на Audi 80 B4 1,6-литров ADA двигател

Мнениеот Alpine » 03 Ное 2009, 14:34

Като прочетох колегата какво е написал освен че ми доидоха 2 неща на ум за други се не сещам но подобно нещо се беше случило при мен.Значи малко вероятно да идва проблема от свещите но много вероятно е да е ламбда сондата :) Нека в сервиза да е измерят дали импулса е в нормите и дали вообще работи защото моята не работеше .
Всички луди карат Ауди
Аватар
Alpine
 
Мнения: 57
Регистриран на: 18 Сеп 2009, 19:23
Кара: Audi 80 B4


Назад към Двигател и скоростна кутия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron